20e Rustdag Bardolino - Reisverslag uit Bardolino, Italië van Nicolette Bie - WaarBenJij.nu 20e Rustdag Bardolino - Reisverslag uit Bardolino, Italië van Nicolette Bie - WaarBenJij.nu

20e Rustdag Bardolino

Blijf op de hoogte en volg Nicolette

06 Augustus 2014 | Italië, Bardolino

Dag 20 6 augustus
Rustdag Bardolino
Het weer Onbewolkt en lekker warm (heet)

Na een hele dag niksdoen toch enige activiteit. De kinderen willen graag weer bij de tent eten, nadat we gisteren al geimproviseerde pasta gemaakt hadden. Ze hebben één eis: Geen rijst en geen pasta. Prima, dus worden in de camping markt hamburgers en broodjes gehaald (ongeveer 15 euro). Vervolgens gaat alles mis: Pannetjes vervormen, handvat smelt, buren komen kijken of er brand is, ketchup blijkt tomatenpuree te zijn, vingers verbranden.... en dat terwijl je in Italie voor minder geld (!) een afhaalpizza hebt. Ilco smijt het hele kooksetje in de vuilnisbak – en de meiden gaan bij de strandtent (Relax) patat en hamburgers halen...
Morgen naar Verona, daar wordt zeker niet door ons gekookt!

• 06 Augustus 2014 - 22:47

Henk:

Het is zeker een rustdag door en voor jullie, klein verhaaltje en duidelijk dat de kampeer keukenspullen primitief en onhandig zijn. De thuiskeuken is beter voor alle diensten geschikt. Hamburgers met broodjes voeden de ergste trek wel en happen makkelijk weg toch. Morgen de Italiaanse keuken zeker aan bod in Verona. Daar is volop aanbod en diverse smaken. Zo te zien blijft het weer jullie wel gezind denken we. Hier vandaag een beetje regendag geworden en ook lagere temperaturen erbij. Dus breng maar wat zomer mee met de terugreis over een paar dagen. een goede laatste route naar Verona, is een mooi gebied met veel rivieren in het gebied. Succes ermee en we spreken elkaar.

Groetjes van Opa Henk.

• 06 Augustus 2014 - 22:52

Len:

Oh... ok morgen naar Verona? Dus dan hoeven jullie vrijdag niet meer zoveel km te doen. Wel beter denk ik. Jeetje niemand meer een reactie???.

Gisteren met Eibert nog wat eten voor Pippa gehaald. Nou Pippa zag mij en ik werd welkom geheten, maar dat was het dan ook wel. Zij omkijken waar Eibert bleef!!!
    Ze heeft er echt wel een nieuw baasje bij.... Zo leuk hoe zij op elkaar reageren!

Nou kids morgen nog ff sterkte en dan.... is de vakantie ten einde!

Tot vrijdag .... xxxxx

• 07 Augustus 2014 - 09:09

Yvonne En Sjaak:

Hoi Bietjes, lekker hoor een beetje relaxen, buiten het potje koken dan en voorlopig geen pizzeria zo te horen! Gisteren Pippa nog gezien, we hadden met Astrid en Frank Tomei een overleg in De Stoep over een aantal DZD issues en Pippa heeft zich prima vermaakt met een andere hond. Veel succes nog vandaag en alvast fun in Verona en we zien jullie vrijdag! Sjaak en Yvonne XXXX