19e Rustdag Bardolino - Reisverslag uit Bardolino, Italië van Nicolette Bie - WaarBenJij.nu 19e Rustdag Bardolino - Reisverslag uit Bardolino, Italië van Nicolette Bie - WaarBenJij.nu

19e Rustdag Bardolino

Blijf op de hoogte en volg Nicolette

05 Augustus 2014 | Italië, Bardolino

Dag 19 5 augustus
Rustdag Bardolino
Het weer Vannacht noodweer, overdag heerlijk weer

Twee dagen rust voor de boeg. Met de wetenschap dat we ‘bijna klaar zijn’ hebben we heerlijk relaxed gegeten in Bardolino. Half uurtje terug geslenterd naar de camping. Boven het Gardameer zien we allerlei flitsen – is dat vuurwerk? Nee..... kort na middernacht barst een gigantisch noodweer los dat zich direct boven onze hoofden afspeelt. De droge grond kan de hoeveel heid water niet aan waardoor onze tentjes in een plas water komen te staan. Dat vocht dringt langzaam maar zeker door de onderkanten van onze tentjes heen. Er vormen zich miniplasjes in de tent. Geen rampo, maar ook niet echt relaxed.
’s Morgens zijn de tenten al weer droog en valt onze schade mee (zeg maar: geen schade, alleen slecht geslapen). Om ons heen zijn mensen bezig hun hele huisraad en slaapzakken op te hangen: Lekkage en tent-met-opening-naar-boven hebben bij hun veel meer effect gehad.
Wij hebben voor de rest een voorspelbare dag: vanaf 9 uur koffie, vanaf 11 uur relaxed liggen, vanaf 13 uur bier en vanaf 16 uur gaan de dames shoppen en Ilco bewaakt de aankopen op het terras van een kleine wijnbar.
Morgen weer zo’n dag, dan op weg naar Verona (met nog een stevige beklimming). Na 18 dagen genieten en afzien tegelijk nu even twee dagen weinig afzien....

• 05 Augustus 2014 - 19:04

Jorn:

Goed te lezen dat je je verantwoordelijkheid neemt broer...

• 05 Augustus 2014 - 23:27

Netty Mosselman:

Ook de afgelopen dagen hebben jullie weer veel meegemaakt met helaas niet altijd het mooiste weer. Jullie hebben wat het weer betreft alles meegemaakt. Nog heel veel plezier de komende dagen met mooi weer.

• 06 Augustus 2014 - 05:51

Rene & Elles:

Kijk, dit klinkt als vakantie !
    Geniet er nog even van ( met hopelijk een zonnetje !)
    Groetjes Mossies

• 06 Augustus 2014 - 07:57

Marian Middelbosch:

Dat vinden wij nou vakantie,lekker niks moeten. Genieten nog maar even. Gr. Uit Schiedam

• 06 Augustus 2014 - 08:55

Tineke:

He wat heerlijk hier in italie he..... Bij ons heel veel donder en bliksem , maar weinig regen. Wel weer spannende nacht met van die stroompjes water om je heen. Vandaag lekker nog dagje genieten van het relaxte Italiaanse leven jongens!!, dik en dik verdiend. En veel succes morgen het laatste stukje naar Verona

• 06 Augustus 2014 - 16:14

Henk En Diana:

Lekker relaxen na zoveel inspanning, jullie hebben het verdiend!
    Onze verhouding inspanning versus ontspanning ligt iets anders.
    We zijn erg benieuwd naar jullie avondje Carmen in Verona.
    We zien jullie vrijdag! Kus Henk en Diana