13e Rustdag Lunel - Reisverslag uit Lunel, Frankrijk van Nicolette Bie - WaarBenJij.nu 13e Rustdag Lunel - Reisverslag uit Lunel, Frankrijk van Nicolette Bie - WaarBenJij.nu

13e Rustdag Lunel

Blijf op de hoogte en volg Nicolette

05 Augustus 2013 | Frankrijk, Lunel

Maandag 5 augustus 2013
Rustdag Lunel
Het weer Warm en af en toe een wolkje (34 graden)

Vandaag helemaal niks gedaan. Heel erg langzaam opgestaan, kopje koffie gedronken, pain-chocolat gegeten, krantje gelezen en toen naar het zwembad. We hadden van tevoren nog nooit van Lunel gehoord, maar zeker de helft van de campinggasten is Nederlander. Die houden allemaal vast aan hun ritme en zijn honkvast als het gaat om hun tent, vouwwagen of caravan – die ze ingericht hebben als mini-huis-ver-van-huis. ’t Is allemaal best vol te houden voor zo’n dagje.
Ilco heeft zich nog even ingespannen en is halverwege de dag naar het dorp gereden om een paar boodschapjes te doen; Mila en Vicci hebben meer in het water gelegen dan dat ze op de kant zijn geweest en Nicolette heeft haar boek uitgelezen. Morgen trekken we de Provence in, krijgen we wat heuvels te verwerken en wordt het weer warmer dan vandaag. Dat wordt dus weer zweten, dus vandaag alle energie maar sparen...

• 05 Augustus 2013 - 18:37

Len:

Tja weinig nieuws, dus inderdaad voor jullie een heerlijke rustdag, stilte voor de storm zal ik maar zeggen.

Hier was het ook weer warm, ik vind het best moeilijk waar Pippa nu wel of niet kan zwemmen, gelukkig woensdag regen dus dan hopen dat de wateren ook weer zwembaar zijn. Voor de rest gaat het hier goed. Gisteren was varend corso en was Natasja en Jan zo goed om op Pippa te passen. Ik ben met golfvrienden en een sloep de wateren op geweest, t was heerlijk.
    Ik hoor net op nieuws dat het warme weer hier voorlopig voorbij is. Ik kan het niet erg vinden.
    Nou kids sterkte morgen en tot het volgende verslag, liefs en een dikke kuss voor jullie en speciaal de meiden xxxxx

• 05 Augustus 2013 - 18:56

Henk:

Hier even een reactie op jullie 13e rustdag.
    Fijn eens even uit het ritme te zijn en ook voor >Mila en Vicci is dat even anders genieten geblazen. Op zijn Franse akkertje aan de gang. Het is daar ook al bijna Spaans met het beroemde Manâna. ( schrijf ik het correct ?). Nou Provence is een apart landschap en dus ook met de eigen uitdagingen zullen we maar zeggen. Dus morgen vast weer een langer verhaal te maken met de nodige haken en ogen. Dus we gaan hier nog een klein beetje verjaardag doen met een klein groepje thuisblijvers. Jullie ook nog een prettige avond daar. Morgen een fijne dag en tot horens.
    Inge en Henk

• 07 Augustus 2013 - 21:18

Netty Mosselman:

Hallo Allemaal, heerlijk een dagje rust na al die inspanningen. Het leest net als vorig jaar als een spannend boek. Veel succes en plezier met de vlg etappes.